woensdag 12 september 2018

De Nacht is Zwart

16 opmerkingen:

  1. Even schitterend als de ster op je shirt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat jij doet, Molly, dat glitter. Helemaal. Veel likes van Lou, Zoë, Lily, mezelf en de hamsters.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Rita De Smet
    SUPPER HOOR MOLLY


    Sissi Seifert
    Goed gedaan!

    Kim Roovers
    Hola! Molly! WAUW!!!!! Blijven componeren lieve schat, je hebt talent! Vitalski Twee, denk dat we later nog veel van je dochter gaan horen! 👍👍👍

    Anneleen Roex
    Heel erg mooi. Uit volle borst 😀.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw, Molly!! Volgende keer mag je dit liedje eens voor mij zingen! Kus van Els

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super gedaan Molly, je ben t bijna klaar voor de musical !!! Jetty.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Molly, je bent een grote ster! Je moet niet bang zijn! Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw Molly! Wat zing jij mooi! Knap gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hey Molly, er is niets om bang voor te zijn hoor! Bedankt voor het liedje en Slaap zacht vannacht...

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Knap hoor Molly! Ik heb je liedje beluisterd net voor het slapengaan! Ik denk dat ik goed zal slapen na dat mooie lied van je! Je bent een echte 'STER'! Laat nog maar meer van je horen!PROFICIAT!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. WAAAAAUUUUUUUUUUWWW Molly, wat kan jij mooi zingen! Ik kijk uit daar je volgende liedjes! Groetjes, Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel knap van jou, Molly!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een tekst en inleving! Heel mooi einde ook. Knap!😄

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Volgens mij word jij later een beroemde zangeres! Liefs van den Anneman

    BeantwoordenVerwijderen